روزانه، شخصی

روزانه

حتی تاریخ امروز رو هم نمی دونم برای دیدن تاریخ می رم صفحه ی پروفایلم رو توی فیس بوک می بینم. آخه زندگیه. دیگه اعصاب خودمم داره خورد می شه. اول می شینم با سیستم می رم فیس بوک و توییتر. اینقدر می شینم که تنم درد می گیره بعد پا می شم می رم رو تخت دراز می کشم و با گوشی می رم فیس بوک و توییتر. خب بسه دیگه از زندگی افتادم.
حالا امروز چندمه اصلا؟ تقویم فیس بوک می گه 21 دی و من 24 امتحان دارم بعدش 28 دوتا بعدش 30 و بعد هم 1 هیچی هم نخوندم آخه زندگیه. (البته اعتراف می کنم این ترم نسبت به ترم های پیش نسبت به درس خودن و نخوندنم خیلی حساس تر شدم. جالبه!)
از طرفی اولتیماتوم رسید که تا اخر هفته باید سایت یه شرکتی رو آماده کنم. نه واقعاً انصافاً عقلاً شرعاً اعصباباً رفاقتن و هزار ان دیگه. آخه زندگیه؟

3 نظر برای “روزانه

  1. سلام! وبلاگتون رو توی گوگل پیدا کردم، یه ذره در مورد نظر آدما درمورد فیلم گسی از گربه های ایرانی خبر نداره کنجکاو بودم. اما پستای دیگه ی بلگتون هم نظرم رو جلب کرد. یه جورایی از نوشته های شما هم یه جور حس سرگردونی به آدم دست می ده! خلاصه خیلی از بلاگتون خوشم اومد. قشنگ می نویسید!

    پاسخ

    بابک: قربون شما محبت دارین. اگه از فیلم خوشت اومده آهنگ هاش رو هم گذاشتم که خب حتما دیدی

  2. فردا امتحان داري و هنوز داري تو فيس بوك كل كل مي كني :D:D:D:
    پاسخ:

    اختیار دارید قربان ما کجا و کل کل با شما کجا! (;

  3. ree hamin zendegie ke darimam ke az facebook elham gerefti , akhe zendegie dari:D??
    پاسخ:

    :)) آره خیلی چیزها از فیس بوک می آید اصلا ما خود از فیس بوکیم و به فیس بوک باز می گردیم پویان جان

پاسخی بگذارید

