سر مست شد نگارم!

سرمست شد نگارم بنگر به نرگسانش مستانه شد حدیثش پیچیده شد زبانش
گه می‌فتد از این سو گه می‌فتد از آن سو آن کس که مست گردد خود این بود نشانش


رعنا فرهان

صدای دلنشین رعنا فرهان رو توی «کسی از گربه های ایرانی…» می شنویم ولی نمی دونم چرا چهره اش رو نشون نمی ده. Jazz فارسی خیلی خوبی می خونه. وقتی آهنگ «یاد من کن» دریا دادور (+)رو شنیدم کلی کیف کردم. هم Jazz و هم فارسی ولی این شاهکاره.
حتی اگه فیلم رو هم ندیدین شدیدا پیشنهاد می کنم دانلودش کنید.
کارش خیلی دلنشینه. این ترک از آلبوم جدید فرهان هست. آلبومی به نام «باز آمدم». به زودی کل آلبوم رو برای دانلود می ذارم. آهنگ های خوبی داره.
+ مصاحبه ی دویچله رو هم با خانوم فرهام بخونید جالبه.
+ دانلود مست عشق – رعنا فرهان

~ توسط babakslt در ژانویه 10, 2010.

9 پاسخ to “سر مست شد نگارم!”

  1. some one send this for me and i want to tell you, good that you do this, i like to hear the this song could you please tell me where i can downlode that?
    پاسخ:

    سلام. توی همین وبلاگ آلبوم یاز آمدم که این، یکی از آهنگ های اون هست برای دانلود هست. این پست رو ببینید.
    Just take a look at here

  2. سلام واقعا ازت ممنونم بابت این آهنگ تشکر فراوان

    خواهش می کنم آهنگ خوب دستم بیاد باز هم می گم

  3. سلام بابک جان، واقعا ممنون. من کلی دنبال اسم ایشون بودم اگه کارای دیگه ای از رعنا فرهان داری بذار. در ضمن بگو الان ایرانه کجاست؟

    • سلام. خواهش می کنم.
      یه آلبوم ازش بیشتر ندارم که همینجا برای دانلود گذاشتم. اینجا رو ببینید.
      ولی در کل به نظرم دو تا آلبوم منتشر کردن.
      موفق باشید

  4. سلام خیر ببینی دمت گرم اسمشو تو فیلم با کیفیته بدی شنیدم نمیدونستم اسمش چیه.اما تک اهنگشو دانلود کردم مرسی اما لینک دانلودش تو رپیدشیر ارور داره برو ببین.رو پارسا اسپیس شی کن لیمک بزار دمت گرم

  5. آقا بسيار ممنون واقعا متشكر من هم خيلي لذت بردم از اين آهنگ

  6. دمت گرم تاسفم میخورم چنین عجوبه هایی گمنامند

  7. واقا دمت گرم

  8. خیلی خوب بود. دستت درد نکنه

پاسخی بگذارید

 
دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

