like it، Music، ایران من، دیدگاه

این حصار فکر تو اندازه ی من نیست

کسی از گربه های ایرانی خبر نداردخواننده عربده می زنه (بهتره بگم بانگ برآورد) که «این حصار فکر تو اندازه ی من نیست» و من نصف تنم مور مور می شه.
به نظرم فیلم خیلی خوبی بود. هفته ی پیش دیدمش. آرش.پ.م می گه فیلم نبود مستند بود. خب باشه برام چندان مهم نیست. به خاطر هم دارم که کل فیلم رو قاچاقی ساختن.
آهنگ های خوبی توش داره من هیچ تصورش هم نمی کردم که اینقدر گروه های خوب داشته باشیم و اینقدر هم متنوع. دختری که جز می خونه واقعا صدایی عالی داره. خود «بابک» واقعا عالی می خونه. آهنگی که گروه اصلی فیلم می سازه خیلی خوب شده و اهنگ اولی که بهش اشاره کردم هوی متاله و چیزی کمتر از هوی متال های خوبی که شنیدم نداشت.
سه بار در طول تاریخ British Invasion داشتیم. هجوم موسیقی بریتانیا به امریکا و بعد فراگیر شدن جهانی. یکبار در دوره ی بیتل ها. بار دیگه در میانه ی دهه ی هفتاد و یکی هم که البته نظر شخصی منه و جای دیگه درباره اش نشنیدم همین الانه با گروه هایی مثل Radiohad و Muse و Coldplay. در طول فیلم داشتم فکر می کردم که اگه کمی اوضاع در ایران بهتر بشه شاید شاهد یه Persian Invasion هم باشیم. هیچ بعید نیست کارهاشون خیلی خیلی خوبه.
پیشنهاد می کنم حتما «کسی از گربه های ایرانی خبر ندارد» رو ببینید تکثیر کنید و به همه برسونید که ببینن. بهمن خان قبادی هم اجازه اش رو داده فقط به قول خودش توروخدا روی صفحه ی عریض ببینید و با صدای خوب.

1 نظر برای “این حصار فکر تو اندازه ی من نیست

  1. بقیه دیگه ی تنت که مورمور نمیشه چه اتفاقی براش می افته؟
    من همه ی تنم مورمور شد وقتی این آهنگو شندیم. ولی کل آهنگو پیدا نکردم.

پاسخی بگذارید

