آزاد، ایران من، ثبت در تاریخ

خرٌم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

دیگه دستم نمی ره زیاد بلاگ نویسی کنم توی بلاگ اسپات که بودم خیلی بشتر می نوشتم.
آخرهای ترم هستش و من هنوز درس رو شروغ نکردم. بیشتر توییت می کنم یا فیس بوک رو آپ ی کنم ولی هنوز هیچی بلاگ نمی شه. هویتی مستقل داره و این خوبه.
یه تی شرت سیاه گرفتم و می خوام برم روش چاپ کنم «خرٌم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد» امیدوارم خوب بشه.
اوضاع خوبی نیست. روزهای سختی برای من و وطن و هموطن هامه. اما به آینده امیدوارم. خیلی امیدوارم.
پیش به سوی پیروزی

پاسخی بگذارید

