وب

وردپرس تعداد بازدید ها را بالا می برد

اینم یک خاصیت خوب وردپرس
دیروز اولین روزی بود که به طور جدی کار روی این بلاگ رو شروع کردم و انگار وردپرس خیلی خوب ساپورت می کنه از وبلاگهای به روز شده اش. دیروز نزدیک 300 بازدید داشتم که واقعا جالب بود برام چون بلاگم تنها 2-3 روزه شروع به کار کرده و دیروز درست کارش شروع شد. خیلی خوبه.
در بلاگ های دیگرم البته وضع خوبه توی 360 یاهو در طول ماه جون 4000 بازدید داشتم و در طول 4 روز گذشته به طور متوسط روزی بیش از 450 بازدید داشتم(که احتمالا صرفا مختص وبلاگ نیست و مربوط به پروفایل هم هست) ولی در بلاگ تخصصیم وضع فرق می کنه. کلا بلاگ های تخصصی بازدید به نسبت کمتری دارن. اونجا با پوشش خبری که روی ماموریت ققنوس شروع کردم چون خیلی زودتر از خیلی سایت ها و بلاگ ها این کار رو شروع کردم و منظم خبرها رو آپ می کردم توی گوگل بالا رفتم تا جایی که به 4تای اول رسیدم و حتی یک بار اول بودم(گرچه الان بخاطر کم کاری جای سوم را دارم). این باعث شد در طول یک بازه ی یک هفته ای بیش از 600 بازدید داشته باشم که خب برام جالب بود.
البته سایت هایی مثل نجوم نیوز یا آسمان شب ایران خیلی وضعشون فرق می کنه، مثلا سایت نجوم نیوز روزی بیش از 1000 بازدید داره که برای یک سایت تخصصی فکر کنم بازدید خوبی باشه.
در کل فعلا که وضع خوبه. امیدوارم بتونم تعداد بازدید هام رو بالاتر ببرم. تنها چیزی که هنوز اذیتم می کنه این ادیتور ضعیفه وردپرسه. جدا نمی دونم باهاش چه کنم. معمولا متنم رو توی یک ادیتور RTF Support مثل بلاگر می نویسم و بعد HTMLش رو کپی می کنم اینجا

پاسخی بگذارید

