وب

قسم حضرت عباس یا دم خروس؟

خب به سلامتی به 170 هزار تا هم رسیدیم. حالا بریم پیش به سوی 200 هزار تا اینطور که داره بالا می ره فکر کنم تا آخر شب به 300 هزار تا هم برسه هیچ بعید نیست. ولی واقعیت چیه؟ جدا 300 هزار دانلود در ایران؟ نمی دونم! خودمم به شک افتادم.
دوستان چندتا لینک دادن که می ذارم قضاوت اینکه بالاخره چیه با خودتون من که فعلا نمی تونم قضاوت کنم.
پدرام میگه:
اون آمار واقعی و غیر واقعی نداره.آمار رو از سایت Spread Firefox می گیره:
http://www.spreadfirefox.com/en-US/worldrecord/
این دو تا آمار یکسانی دارند.در این لینک هم
http://downloadcounter.sj.mozilla.com/
———————————————————————–
به نطر منطقی میاد حرفش. من باهاش موافقم. از طرفی مگه موزیلا بچه اس که با روبوت گول بخوره؟
اگر فایر فاکس رو دانلود کردین برین گواهی نامه تون رو هم بگیرین. این هم گواهی نامه ی من

پاسخی بگذارید

